Cyklistická láhev RASCAL x Fidlock 450 ml
Cyklistická láhev RASCAL s magnetickým systémem Fidlock představuje chytré, skvěle vypadající a praktické řešení, jak umístit lahev do malého rámu dětského kola. Díky tomuto systému si nyní s vyjmutím i umístěním lahve do rámu jízdního kola hravě poradí i ti nejmenší!
Detailní popis produktu
Láhev RASCAL x Fidlock o objemu 450 ml lze bezproblémově umístit na modely jízdních kol RASCAL od velikosti 16".
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Značka RASCAL Bikes se oficiálně představila v roce 2019 na veletrhu Eurobike a okamžitě přitáhla pozornost laické i odborné veřejnosti. Toho roku byla spuštěna výroba celé řady Classic od odrážedla RASCAL Punk! až po model RASCAL 26. Jako odpověď na rostoucí poptávku po jízdních kolech pro odrostlejší děti byla na jaře 2022 představena zcela nová série dětských horských kol. Nabídka zahrnuje řadu RASCAL Wild na rámech z hliníkové slitiny a dvě velikosti karbonového modelu RASCAL Rebel. Tato série horských kol RASCAL je vybavena hydraulickými kotoučovými brzdami, vzduchovou vidlicí a vícerychlostními řetězovými systémy s jednopřevodníkem. Z technologií, které měli ještě donedávna k dispozici pouze dospělí, se tak nyní mohou těšit i naše děti! Značka RASCAL Bikes nezahálí ve vývoji nových produktů ani v současné době. Mezi poslední přírůstky do rodiny RASCAL patří dětské dřevěné odrážedlo RASCAL Trunk nebo limitovaná edice RASCAL 20 Limited a RASCAL Wild 27 Limited či RASCAL Wild 29 Limited.
Firma se v oblasti dětské cyklistiky pohybuje od roku 2010. Po podrobnějším zmapování trhu se její zakladatelé Kuba Holec a Ondra Brunecký rozhodli zúročit získané zkušenosti a založit svoji vlastní značku. Jejich záměr vzešel z potřeby poskytnout vlastním dětem jízdní kolo, které by bylo snadno ovladatelné a děti by si jízdu na něm oblíbily na první dobrou. Jednoduše řečeno, svým dětem chtěli dopřát to nejlepší. Ondra, původem interiérový designer, měl tehdy již jasnou představu o tom, jak by mělo dětské jízdní kolo vypadat a Kuba vnesl do projektu zkušenosti, které posbíral během své závodní kariéry. Do svého tvůrčího týmu následně přizvali brněnského designéra Jaroslava Juřicu. Mezi jejich hlavní výzvy v té době patřil vývoj geometrie, hledání optimálních technologií výroby či výběr dodavatelů, kteří by poskytli kvalitní, lehké a velikostně přiměřené komponenty. Vlastní intenzivní vývoj zabral rovné dva roky.